donderdag 19 maart 2009

Welkom......

Aankomende studenten!

Gezellig dat jullie op de open dag van Saxion Hogeschool te Deventer zijn gekomen. Wij hopen dat jullie een interessante en leuke dag hebben. Op het moment zijn jullie op de Academie CII aanwezig, hier kunnen jullie een blog schrijven over jullie bevindingen over de open dag bijvoorbeeld.

Voor verdere vragen kunnen jullie terecht bij de medewerkers en studenten van CII.

Veel succes met vinden van jouw opleiding!

Tot CIIens